17 marca 2015

Pieczarka w wodzie czyli zupa pieczarkowa

Dziś podam Wam przepis na zupę z pieczarkami. Do jej przygotowania zużyłam 8 pieczarek, 3 marchewki, 1 pietruszkę, 3 ząbki czosnku. Doprawiłam suszonym rozmarynem, ostrą papryką, solą, ziołowym pieprzem.
Na bazie kurczaka, ziela angielskiego i liści laurowych ugotowałam wywar mięsny. Następnie pieczarki pokroiłam na ćwiartki i dodałam do wywaru. Do gotującego się wywaru dodałam startą marchewkę oraz kawałek brokuła, a na sam koniec pietruszkę oraz czosnek. Wszystkie produkty ugotowałam do miękkości, połowę zmiksowałam i wymieszałam z pozostałymi składnikami.
Życząc smacznego załączam zdjęcia.
Dodałam jeszcze odrobinę pietruszki i kilka łyżeczek jogurtu naturalnego! Spróbujcie, a nie pożałujecie! :)

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: