27 listopada 2015

Gdzie dobrze zjeść w LUBLINIE?



Dla miłośników włoskich smaków i wszystko co jest z tym związane polecam restaurację IVO Italian w Lublinie. Pizza, makarony, desery wszystko jest tu pyszne. Ja zaczęłam od zupy z pomidorów, niby banalnie prosta, ale smak mnie zachwycił. Bo w kuchni liczy się prostota, nieprawdaż?
Potem z P. skusiłyśmy się na makarony - ja wybrałam z kaczką, a P. z krewetkami. Wyglądały obłędnie (co widać na poniższych zdjęciach), a smakowały jeszcze lepiej . Jak to mówią: NIEBO W GĘBIE :)
Na pewno wrócę też do restauracji U Szewca. Aby zapoznać się z tym miejscem polecam zajrzeć na ich stronę http://www.uszewca.pl/. Niestety nie zrobiłam żadnego zdjęcia, ale wrócę tam by nadrobić zaległości. Obiecuję! Można tu zjeść przepyszne burgery. Nie jestem zwolennikiem tego rodzaju dań, ale ten podany u szewca mnie zachwycił :) Zaskoczeniem były tez frytki zrobione z ziemniaków. Prosto, swojsko i bardzo smacznie. 
Taką kuchnię KOCHAM!


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: