5 stycznia 2023

2022/2023

W czeluściach Internetu natknęłam się na piękne życzenia. Pozwólcie, że je przytoczę 'W Nowym roku bądź piękna, ale nie staraj się dążyć do tego żeby być idealna. Perfekcja nie istnieje. A nawet gdyby istniała byłaby przeraźliwie nudna. Wyjątkowość tkwi w szczegółach - zazwyczaj tych zupełnie niedoskonałych. Bądź silna, ale pozwól sobie na chwile słabości. Bądź rozsądna, ale gdy zrobisz coś niemądrego to nie traktuj siebie zbyt surowo i nie nazywaj 'głupią'. Wyciągaj wniosku z porażek, ale nie rozpamiętuj ich zbyt długo. Dawaj wszystkim ludziom szansę, ale otaczaj się osobami przy których czujesz się dobrze. Staraj się osiągać upragnione cele, ale pamiętaj, że już samo rozpoczęcie ich realizacji jest dużym sukcesem. Ciesz się każdą piękną chwilą w życiu i nie martw się na zapas. Bądź szczęśliwą, ale nie tak jak chcą tego wszyscy. Bądź szczęśliwa tak, jak Ty sama tego chcesz'.

Na dobre rozpoczął się Nowy Rok, a ja długo rozmyślałam o tym czego mogłabym życzyć. Ostatni czas jest dla mnie pełen doświadczeń zarówno tych pozytywnych jak i tych mniej oczekiwanych. Dlatego marzę, aby ten już trwający Nowy 2023 Rok był obfity w spokój, zrozumienie, czułość oraz bliskość. Ja jako pasjonatka fotografii znalazłam tekst jakiegoś nieznanego Fotografa, który właśnie o tym mówi: A photo doesn't need to be perfect to fascinate/Fotografia nie musi być perfekcyjna, aby fascynować. Życie polega na łapaniu chwil, tych niedoskonałych, tych do których często wracasz i tych kiedy o nich myślisz stale się uśmiechasz. Przy takim zdjęciu mój wzrok pozostaje na dłużej, bo wtedy zastanawiam się co osoba stojąca po drugiej stornie obiektywu czuła i na jaki moment właśnie patrzę. Takich chwil będę się starała szukać. Jedną z nich jest szum morza, patrząc na nie czuję radość i jakieś wewnętrzne ukojenie. Pozostawiam krótki film, abyście i Wy to poczuli! 2023 r. nadchodzę! :)
 
 






Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: