9 kwietnia 2015

Toruń - na pewno tu wrócę..

Po zamieszczeniu postu o Wrocławiu pomyślałam, że mogę też podzielić się wrażeniami z pobytu w Toruniu. Zazwyczaj jest tak, że zwiedzanie danego miejsca wiąże się z jakimś wydarzeniem. Do Torunia razem z dobrą znajomą A. przyjechałyśmy na koncert Artura Rojka. Jak to mówią jaki artysta taki koncert. A, że artysta jest świetny to tylko jedna myśl mi się nasuwa: oby więcej było takich pięknych chwil.
Ponieważ miasto Nas ujęło obiecałyśmy sobie, że tam wrócimy. Każda ulica ma swoją historię, a mieszkańcy żyją jakby spokojniej. Tego czasami brakuje w Warszawie. Dobrze więc, że są takie miasta jak Toruń, gdzie można na spokojnie delektować się każdą chwilą.
Jedna z moich pasji - fotografowanie spełniło się w tym miejscu idealnie :) Przechodząc ulicami Rynku Staromiejskiego trafiłyśmy na restaurację Chleb i Wino, złożyłyśmy zamówienie i po otrzymaniu zamówionego zaczęłyśmy jeść podane Nam dania. Jadłyśmy i zachwycałyśmy się tym co było na talerzu, a było pyszne. Szczególnie polecam zupę krem z pomidorów, była smaczna.Co ja piszę? była idealna :) Każdego kolejnego dnia nie mogłyśmy nie zajrzeć do tego miejsca i za każdym razem wychodziłyśmy z uśmiechami na twarzy i pełnymi żołądkami :)
TORUŃ - CHLEB I WINO http://chlebiwino.eu/ - to miejsce należy odwiedzić!
I kilka zdjęć Torunia widzianych moich okiem :-)
Mam nadzieję, że zachęciłam do odwiedzenia tego miasta. A tymczasem Dobranoc :):):):):)

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: