1 maja 2015

Pasta kanapkowa z tuńczyka.

Dziś 1 maja - Święto Pracy - dla większości czas wolny. Dlatego też skorzystałam z tej wolnej chwili i wprowadziłam zmiany na blogu. Co sądzicie? Podam Wam przepis na pastę z tuńczyka.

Pomysł zaczerpnęłam z tej strony: http://redandpale.blox.pl/2011/06/Pasta-z-tunczyka-i-suszonych-pomidorow.html. Na śniadanie w pracy czy też w domu sprawdza się idealnie! Można też spróbować użyć tej pasty do makaronu - odrobina parmezanu i obiad gotowy. Aby przygotować pastę potrzebowałam: puszkę tuńczyka w sosie własnym, 8 szt. suszonych pomidorów, zielonej części pietruszki, kolorowy mielony pieprz, ostrą paprykę.
Wszystkie produkty zmiksowałam blenderem na jednolitę masę, przyprawiłam pieprzem i ostrą papryką, dodałam pietruszkę i parykę. Wiosennie, kolorowo i zdrowo. Warto próbować nowych smaków!
Czekam na Wasze opinie.

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: