30 lipca 2015

Historia O Czerwonej Porzeczce.

Wracając z pracy zahaczyłam o lokalny bazar na Warszawskiej Pradze. To mój codzienny przystanek w drodze do domu. I tak dziś wśród różnorodnych warzyw i owoców zobaczyłam czerwone małe kuleczki tzn. porzeczki. Od razu wiedziałam, że będą moje :) I tak oto te owoce pojawiły się na moim stole. A co z nich przygotowałam przekonacie się niebawem.

Przepis na sos z czerwonych porzeczek:- a więc opłukane porzeczki gotowałam kilka minut, następnie dodałam octu balsamicznego do smaku, odrobinę soli i białego pieprzu, dodałam też miód z pasieki mojego Taty. Tak przygotowane składniki zmiksowałam, przecedziłam przez sitko i ponownie wstawiłam na ogień. Na koniec dodałam masło, tak by wszystkie składniki połączyły się, a sos zgęstniał.
Sos podałam z makaron razowym. W takie upalne dni taki posiłek sprawdza się idealnie. Nie potrzeba wiele czasu ani umiejętności by zjeść dobrze i zdrowo.
Tymczasem dobrej i spokojnej nocy.


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: