21 lipca 2015

Propozycja, pieczone ziemniaki.

Zadanie na dziś - przygotowanie faszerowanych pieczonych ziemniaków! Na początek zajęłam się obróbką ziemniaka. Ugotowałam je w skorupkach i tak przygotowane ułożyłam na blasze (oprószyłam solą i kolorowym pieprzem, a na wierzch poukładałam kawałki masła - tak by podczas pieczenia nabrały smaku i delikatności, a po upieczeniu nie były suche). Zapiekałam ok. 30 min.
Podczas pieczenia ziemniaków zajęłam się przygotowywaniem farszu. Do jego przygotowania użyłam składników tj. jogurt naturalny, twaróg, kilka rzodkiewek oraz łosoś wędzony. Wszystkie składniki połączyłam i doprawiłam do smaku solą, świeżo zmielonym pieprzem, ostrą papryką, sokiem z cytryny, miodem oraz olejem lnianym.Na sam koniec dodałam poszatkowany szczypior. Tak przygotowaną masę odstawiłam na ok. 10 min. do lodówki tak, by składniki się połączyły.

Upieczone ziemniaki uzupełniłam przygotowaną i masą i ponownie wstawiłam do piekarnika na ok. 10 min. Podałam je z sosem z pietruszki. Aby go przygotować potrzebne mi były takie produkty: papryczka chili, pietruszka, serek mascarpone - kilka łyżek, jogurt naturalny, miód, sok z cytryny, pieprz, sól. Wszystko zmiksowałam i powstał taki piękny sosik. Do ziemniaków sprawdził się idealnie.
Smakowało? Zapraszam do komentowania!.

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

2 komentarze:

  1. Jadłam, smaczne - zostałam poczęstowana, więc miałam tą przyjemność, że nie musiałam przyrządzać dania sama - konsumować lubię jak najbardziej, do gotowania mnie nie ciągnie, ale może dzięki tej stronie coś się zmieni w tym zakresie w moim życiu :-). Dzięki!

    OdpowiedzUsuń