5 lipca 2015

Sałatka na bazie śledzia.

Dziś o śledziach. Uwielbiam je pod każdą postacią. W związku z tym podzielę się przepisem na sałatkę ze śledziem w roli głównej.
Do jej przygotowania użyłam następujących składników:
- 3 kwaszone ogórki
- 2 papryki, wybór koloru papryki według uznania - ja wybrałam zieloną i czerwoną
- 2 czerwone cebule
- kilka płatów śledzi (wszystkie składniki pokazałam na poniższym zdjęciu).
Na początku zajęłam się przygotowaniem śledzi - moczyłam je przez noc w mleku, tak żeby pozbyć się nadmiaru soli. Później pokroiłam paprykę w drobną kostkę oprószyłam solą morską i odstawiłam, aby zmiękła. Ogórki kwaszone obrałam i również posiekałam w drobną kostkę. Zaś cebulę pokroiłam w talarki, zalałam gorącą przegotowaną wodą i odstawiłam na kilka minut. Tak przygotowane produkty ułożyłam w słoiku warstwami i każdą oprószyłam świeżo zmielonym pieprzem. Następnie zalałam słoik olejem lnianym i odstawiłam na kilka dni.
Wynik mojego działania widać powyżej. Spróbuj, nie pożałujesz! :)

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: