28 lipca 2015

Koktajl szpinakowy.

Eksperyment szpinak! Przygotowałam drugie śniadanie na jutrzejszy dzień - koktajl z liśćmi szpinaku sprawdzi się w tej roli idealnie. Muszę podkreślić, że liście szpinaku wykazują właściwości antynowotworowe, są źródłem magnezu i potasu, ale też znajduje się w nich łatwo przyswajające żelazo. Moim zdaniem należy go spożywać jak najczęściej, choćby dla zdrowia!
Przepis na koktajl:
- sok z pomarańczy ( 2 szt.) 
- mango (1 szt.) 
- szpinak mrożony

Wszystkie składniki połączyłam i miksowałam blenderem przez krótką chwilę. Efekt widoczny na zdjęciach, efekt smakowy oceńcie sami. Według mnie - pyszny :-) Na pewno będzie się pojawiał częściej.

Miłego wieczoru dla Wszystkich!

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

1 komentarze: