8 sierpnia 2015

Gulasz z boczniaków.

Przygotowałam dziś gulasz z boczniaków. Latem na bazarach można spotkać warzywa i owoce, które zimą są trudno dostępne. Dlatego też narodził się pomysł na połączenie boczniaków, cukinii, papryki oraz pietruszki w postaci gulaszu. Przyznam się, że sam byłam zaskoczona efektem końcowym. Dlatego też powtórzę to co napisałam na samym początku. W gotowaniu warto eksperymentować w łączeniu różnych produktów. Czasem można siebie zaskoczyć :) Zapraszam więc na wypróbowanie i ugotowanie gulaszu, którym głównym składnikiem jest boczniak.

 Produkty:
- kilka boczniaków - zużyłam ok 15 szt.
- 1 cukinia
- 1 papryka (kolor do wyboru)
- kilka ząbków czosnku
- zielona część pietruszki.
Na początek zajęłam się papryką. Na oleju rzepakowym dusiłam paprykę pokrojoną w paski do miękkości. Następnie dodawałam kolejne produkty tzn. boczniaki pokrojone w talarki, czosnek pokrojony w paski. Gdy składniki się połączyły, a papryka zmiękła dodałam pokrojoną w kostkę cukinię. Tak połączone elementy gulaszu gotowałam jeszcze kilka minut. Doprawiłam solą, czarnym pieprzem, papryką ostrą, suszonym lubczykiem, cytryną i miodem wielokwiatowym. Powinien powstać sos słodko-kwaśny. Zakończyłam dodając nać pietruszki.
Życzę smacznego. K.Duda


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: