21 listopada 2015

Zupa pietruszkowa z dodatkiem gruszki.


Dziś proponuję krem z pietruszki.Będzie krótko i treściwe. Jej przygotowanie nie zajmuje dużo czasu, a smak oceńcie po przygotowaniu.
Składniki:
- 5 korzeni z pietruszki,
-1 lub 2 gruszki,
- jogurt naturalny
- sól i pieprz do smaku
Pietruszkę starłam na tarce o grubych oczkach i przesmażyłam na oliwie do miękkości. Przełożyłam do garnka zalałam wodą i gotowałam ok. 10 minut. Następnie dodałam pokrojoną w kostkę gruszkę i jeszcze gotowałam przez krótką chwilę. Składniki zmiksowałam na jednolitą masę dodając jogurt naturalny. Na koniec doprawiłam  zupę odrobiną soli i  świeżo zmielonym pieprzem. 
Krem z pietruszki podałam z grzankami. Sposób ich przygotowania jest następujący: dowolny chleb (u mnie razowy) pokroiłam w kostkę dodałam ulubione zioła, skropiłam je oliwą. Następnie przełożyłam na papier do pieczenia i zapiekałam ok 5-10 minut. 
Dziękuję A. za inspirację!

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: