23 listopada 2015

Sałatka z buraków i kolendrą.


Uwielbiam buraki w każdej postaci, a Wy? Ta sałatka sprawdza się jako dodatek do obiadu. Może też być przekąską w ciągu dnia. 
SKŁADNIKI 
3-4 szt. buraków
świeża kolendra
płynny miód
sok z cytryny
czarny pieprz
sól morska 
oliwa z rzepaku
Na samym początku zajęłam się ugotowaniem buraków. Ostudzone pokroiłam w drobną kostkę. Kolejnym krokiem było dodanie składników takich jak: sok z połowy cytryny, łyżka płynnego miodu i drobno posiekana kolendra.Sałatkę doprawiłam świeżo zmielonym czarnym pieprzem oraz solą. Wszystkie składniki połączyłam i dodałam oliwy z rzepaku. Tak przygotowane buraki należy wymieszać i dostawić na noc do lodówki by wszystkie składniki się przegryzły. Jako przekąska w pracy sprawdzi się idealnie :)
Dobrej Nocy :)

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: