15 grudnia 2015

Kremowa zupa kukurydziana.



Szukając wiedzy o kukurydzy zupełnie przypadkiem natknęłam się na blog o nazwie roślinne porady. Bardzo spodobał mi się sposób w jaki jest prowadzony. W fotografii przyciąga głębia i prostota, a każdy wpis zawiera krótkie, ale treściwe informacje na temat danej rośliny. O kukurydzy można poczytać pod tym adresem: 
Przepis na zupę: Na bazie serc drobiowych, ziela angielskiego, kilku ziaren pieprzu oraz liści laurowych przygotowałam wywar na zupę. Kolejno dodałam puszkę kukurydzy oraz pokrojoną w kostkę  połowę czerwonej papryki i gotowałam przez ok. 20 minut. Gdy kukurydza zmiękła dodałam pół puszki mleczka kokosowego zagotowałam i zmiksowałam i tak by uzyskać jednolity krem. Na koniec doprawiłam odrobiną soli, pieprzu i soku z cytryny. Podałam z parmezanem i salami.
W takie chłodne, zimowe popołudnia sprawdzi się idealnie.


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: