18 grudnia 2015

Nasiona chia, sposób na deser.



Deser z nasion chia. Odkryłam ten produkt całkiem niedawno. Przygotowanie deseru zajmuje kilka chwil, a efekt w stosunku do poświęconego czasu widać na poniższych zdjęciach :)
Przygotowanie: Pół puszki mleka kokosowego, pół szklanki mleka (nie musi być roślinne), 3 duże łyżki nasion chia, mała łyżeczka płynnego miodu. Wszystkie składniki połączyłam i przelałam do słoików. Odstawiłam na noc do lodówki. Do tego przygotowałam mus z zielonego melona, a na wierzch położyłam kilka ziaren granata. Przyznaję, że jest jednym z moich ulubionych owoców i nie znam umiaru w jego jedzeniu. Kolorystycznie wygląda pięknie, smak oceńcie sami.
Smacznego! :) 

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: