3 grudnia 2015

Placki z pieczonej dyni.



Dziś moim celem było przygotowanie idealnych placków z dyni. Lubię  bawić się nowymi smakami. Przyznaję placki tego rodzaju wykonałam po raz pierwszy. Sami oceńcie ich smak!
Składniki potrzebne do ich przyrządzenia:
- 1 średnia dynia
- 1 papryczka chili
- 2 jajka
- mleko - może być roślinne
-mąka pszenna
W pierwszej kolejności upiekłam dynię, tak by swobodnie oddzielić miąższ od twardej skorupy. Dodałam do niej drobno posiekaną czerwoną papryczkę, jajka, mleko oraz mąkę. Zblendowałam wszystkie produkty, tak aby uzyskać jednolite ciasto. Następnie smażyłam na patelni na wolnym ogniu. W międzyczasie przygotowałam nadzienie. Dwa jabłka pokroiłam w drobną kostkę i dusiłam przez krótki czas. Pod koniec duszenia dodałam brązowy cukier, miód naturalny oraz cynamon. Nadzienie gotowe! Placki przełożyłam nadzieniem z jabłek, a na koniec oprószyłam cukrem pudrem.
Smacznego!

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: