10 stycznia 2016

Trochę kolorów zimą. Koktajl z malin.



Dla tych którzy wstali i tych co jeszcze wylegują się w łóżkach mam propozycję pysznego pełnowartościowego śniadania. Zatem dziś proponuję koktajl z malin. Sam kolor zachęca do jego skosztowania, prawda?  :-)

Sposób przygotowania: Maślankę, jogurt naturalny, mrożone maliny, kilka listków świeżej mięty, sok z cytryny oraz cukier trzcinowy przełożyłam do blendera i miksowałam do momentu połączenia się wszystkich składników. Nie podaję ilości poszczególnych składników ponieważ każdy przygotowuje według siebie. Ale łącząc podane produkty otrzymujemy pyszne pożywne śniadanie. Zachęcam do spróbowania. Przyozdobiłam świeżą miętą, która pachnie obłędnie!

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

2 komentarze:

  1. Bardzo smakowity kolor... Chyba się skuszę ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś :) skuś się, naprawdę warto :-)

    OdpowiedzUsuń