9 lutego 2016

Pączki na szybko/Пампушки на швидко



Szanowni, Trochę późno na ten przepis, ale może znajdzie się chętny na ich przyrządzenie. Wszak okazja może pojawić się w każdej chwili. Tym bardziej, że przygotowanie tych pączków nie zabiera zbyt wiele czasu.
***
Шановні, Трохи пізно для цього рецепту, але можливо хтось буде захоплений їхньою підготовкою. Зрештою, нагода може виникнути у будь-який час. Тим більше, що підготування цих пампушків не займaє занадто багато часу.

SKŁADNIKI:
- 1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
- 250 g serka mascarpone
- 1 jajko
- 2 żółtka
- szczypta soli
- 3 łyżki cukru pudru
- pół łyżeczki sody oczyszczonej
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- olej do smażenia (ok. 1 litra)
- konfitura różana lub inna
NA LUKIER:
- 1 szklanka cukru pudru
- sok z cytryny
Sposób przygotowania: Produkty takie jak mascarpone wymieszałam z jajkiem, żółtkami  i cukrem pudrem. Następnie dodałam mąkę, proszek do pieczenia oraz sodę i  podsypując mąką wyrabiałam ręką  ciasto. Z tak przygotowanego ciasta formowałam kulki o średnicy ok. 6 cm rozpłaszczyłam je i nakładałam małą łyżeczką konfiturę. Ciasto dokładnie zamykałam tak by konfitura nie wypłynęła podczas smażenia. Pamiętajcie, aby pączki za bardzo nie nasiąknęły tłuszczem, olej powinien być w odpowiedniej temperaturze . Nie może być też za mocno nagrzany, gdyż pączki spalą się z wierzchu, a w środku będą surowe. Smażyłam ok. 3 minut z każdej strony i  układałam na ręcznikach papierowych. W międzyczasie przygotowałam lukier mieszając oba składniki na gładki krem. Gotowe pączki polałam lukrem. Można jeść.
***
Iнгредієнти:
- 1 і 3/4 склянки борошна
- 250 г маскарпоне
- 1 яйце
- 2 яєчнi жовтки
- Щіпка солі
- 3 столові ложки цукрового піску
- половина чайної ложки соди
- половина чайної ложки розпущувача
- oлія для смаження (прибл. 1 літр)
- джем трояндовий або інший
На глазурі:
- 1 склянка цукрового піску
- лимонний сік
Приготування: Продукти, такі як маскарпоне змішую з жовтками і цукровою пудрою. Потім добавляю борошно, розпушувач і соду і посипаючи борошном вироблаю тісто. З готового тіста сфoрмувала кульки розміром приблизно 6 см, розплющила їх і маленькою ложкою наклала джем. Добре зліплювала кульки з тіста, так щоб джем не виходив під час смаження. Пам'ятатйте щоб пампушки занадто багато не набрали жиру, олія повинна мати відповідню температурy. Олія не может мети занадто висoкої температури, тому що пампушки пригрять зверху, натомість у середині будуть недопечені. Смажила іх приблизно 3 хвилин з кожного боку, опісля витягнула і полала на паперових рушниках. В міжчасі, я підготувала глазур змішуючи два інгредієнти для плавного крему. Готові пампушки покрити глазур'ю. Можна їсти.


Smacznego! Cмачного!


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: