19 czerwca 2016

Tosty z kozim serem, cukinią i cebulą.



Dzień Dobry Niedzielo,
Weekend Nas rozpieszcza, jest pięknie. Dlatego na dzisiejszy poranek polecam tosty z kozim serem, cukinią i cebulą. Przez długi czas do koziego sera byłam sceptyczna. Ale od kiedy na nowo odkryłam ten produkt, nie mogę przestać go jeść. 
Przepis na tosty:
-chleb tostowy (u mnie pojawił się razowy)
- cukinia 1 szt.
- cebula 1 szt.
- ser kozi

Sposób przygotowania: Cukinię i cebulę pokroiłam w talarki. Na połówkach chleba ułożyłam produkty, zaczynając od plasta sera, następnie talarki cebuli, a na koniec cukinię. Delikatnie oprószyłam świeżo zmielonym pieprzem. Tak przygotowane tosty przełożyłam do opiekacza i zapiekałam przez ok 5 min.Najlepiej kontrolować stan wypieczenia.
To pozostaje mi życzyć smacznego. 
Korzystajcie z tego cudownego słońca! :-)


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: