14 lipca 2016

Czerwona porzeczka w babeczce.



Lato to czas, który rozwija Naszą wyobraźnię, szczególnie tym gotującym. W mieście targi przepełnione są sezonowymi, świeżymi owocami i warzywami. Na dzisiejszy deser wybrałam czerwoną porzeczkę, trochę niedocenioną przeze mnie. Odkąd zaczęłam gotować, poznaję na nowo produkty. Tak też stało się z czerwoną porzeczką, która nie tylko wyglądem ale i właściwościami zdrowotnymi przyciągnęła moją uwagę.


Składniki:
- 2,5 szklanki mąki pszennej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
-1/2 szklanki oleju
- 3/4 szklanki cukru (może być brązowy lub trzcinowy)
- 3 jajka
-3/4 szklanki jogurtu naturalnego
- owoce (ja użyłam czerwonej porzeczki)

Sposób przygotowania: Do miski wsypujemy mąkę, cukier i proszek do pieczenia, Wbijamy jajka, dodajemy olej i jogurt naturalny. Wszystko dokładnie miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji. Foremki do babeczek wykładamy papilotek. Nakładamy po łyżce ciasta (do 2/3 wysokości) a na wierzch kładziemy owoce. Babeczki pieczemy 20 minut w temperaturze 180 C. Studzimy, możemy posypać cukrem pudrem. 

Zachęcam do skorzystania z mojego przepisu. Jest prosto, szybko i smacznie.


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

1 komentarze:

  1. Miałam okazję skosztować. Fajne, cenię w nich sobie m.in. brak posmaku proszku czy sody, no bo ja wybredna jestem i wyczuję, więc polecam!

    OdpowiedzUsuń