23 lipca 2016

Gotowi na nowy przepis? Placki po amerykańsku.



Czy 4:40 może być dobrym czasem na przygotowanie wpisu na bloga? Otóż może, bo to co dla Was przygotowałam jest boskie i proste w wykonaniu. Pancakes stały się bardzo popularne, a przepisów na ich wykonanie jest bez liku. Ja zachęcam do wypróbowania mojego przepisu :-)

Składniki:
1 i 1/4 szklanki mąki
1 jajko
1 i 1/4 szklanki maślanki
1/4 szklanki cukru pudru
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
szczypta soli

Sposób przygotowania: W blenderze zmiksować wszystkie składniki na gładką masę o konsystencji gęstej śmietany. Rozgrzać patelnię i na średnim ogniu smażyć pancakes z obu stron. Można podawać z syropem klonowym lub innymi dodatkami np. owoce.
Do placków podałam sos z masła orzechowego, miodu i jogurtu naturalnego. (2 łyżki masła orzechowego, 1 łyżka jogurtu naturalnego, pół łyżki miodu naturalnego, sok z cytryny). Łączymy składniki miksując w blenderze.
Danie gotowe, podawać z owocami, najlepiej tymi sezonowymi - ja wybrałam maliny.


Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: