4 lutego 2016

Czy można zrobić pasztet z selera?/Чи можна зробити паштет з селера?



Witajcie! Gdzieś na blogu wspominałam, że lubię próbować nowych smaków. Z takiego oto eksperymentu powstał pasztet z selera. Nie przypuszczałam, że z tego warzywa o tak specyficznym smaku można przygotować coś więcej niż zupa. A jednak! Seler w porównaniu do cytrusów zawiera dwukrotnie więcej witaminy C, a wśród warzyw korzeniowych ma najwięcej fosforu. Stosując dietę selerową oczyszczamy organizm z toksyn, a także pobudzamy przemianę materii.
***
Привіт Усім! Колись на блозі я згадала, що люблю шукати нових ароматів. У раезультаті саме такого експерименту був створений паштет з селери. Я не думала, що з цього овоча з таким унікальним смаком, можна приготувати що-небудь більше, ніж суп. В порівнянні з цитрусами селера має два рази більше вітаміну С, а серед кореневих овочів має найбільш фосфору. Використовоючи селерову дієту організм очищається від токсинів та стимулює обмін речовин.
SKŁADNIKI
- 2 średniej wielkości selery
- 10 pieczarek
- pół papryczki chilli
- szklanka bułki tartej
- 1 jajko
- 2-3 ząbków czosnku
- sól i pieprz do smaku
- lubczyk suszony
PRZYGOTOWANIE: Seler pokroiłam w kostkę i przesmażyłam na oliwie do miękkości. Następnie  drobno pokrojone pieczarki dusiłam na wolnym ogniu. I tak przestudzone produkty przełożyłam do miski, miksując je do uzyskania jednolitej masy. Kolejno dodałam bułkę tartą, jajko, papryczkę chilli i drobno posiekany czosnek. Przyprawiłam solą, świeżo zmielonym pieprzem i lubczykiem. Wszystkie składniki wymieszałam i przełożyłam do przygotowanej wcześniej formy. Piekłam przez 1 h w 180 stopniach (piekarnik należy ustawić góra-dół).
***
Інгредієнти
-2 середніх селерів
-10 грибів
-половина перцю чилі
-кухоль хлібної крихти
-1 яйце
- 2-3 зубчики часнику
-сіль і чорний перець до смаку
-сушенний любисток
Підготовка: Селера я нарізала кубиками й обсмажила в оливковій олії до м'якості. Далі, дрібно нарізані гриби я варила на слабкому вогні.Так підготовлені продукти залишила до остигання, опсля поклала їх у каструлю змішуючи все аж отримала однорідну масу. Послідовно я додавала хлібні крихти, яйце, перець чилі і дрібно нарізаний часник. Приправила сіллю, свіжомеленим чорним перцем і любистоком. Всі інгредієнти перемішила і переїхала до раніше підготовленої форми. Варила 1:00 у температурі 180 градусів (духовка повинна бути встановлена вгору-вниз).
Spróbujcie, naprawdę warto. Komentarze mile widziane.
Спробуйте. Справді варто. Ваші коментарі дуже бажані.

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: