13 lutego 2016

Idealny krem z pomidorów. / Ідеальний крем з помідорів.



Drodzy, Propozycja na dziś - zupa z prawdziwych pomidorów. Przygotowuje się ją bardzo szybko, a jej smak powoduje, że chce się więcej i więcej. To mogę Wam zagwarantować! 
 ***
 Дорогі, Пропозиція на сьогодні - це суп із справжніх помідорів. Підготовлається її дуже швидко, а смак спонукує до того  шо вас хочеться все більше і більше. Це можу Вам гарантувати!
Składniki na zupę:
-puszka całych pomidorów;
- świeża bazylia;
- czosnek;
- serek mascarpone;
- chleb razowy;
- oliwa z oliwek;
- ser twardy np. Dziubas
 ***
  Інгредієнти до супи:
- банка помідорів;
- свіжа базилія;
 - часник;
 - маскарпоне;
- хліб з цільного зерна;
- олівкова олія;
- твердий сир наприклад Дзюбас (поль. Dziubas)
 Przygotowanie: Drobno posiekane ząbki czosnku (3 szt.) przesmażyłam na oliwie z oliwek. Dalej dodałam puszkę pomidorów, łyżkę mascarpone i gotowałam do połączenia się składników. Następnie dorzuciłam gałązki bazylii i jeszcze przez chwilę gotowałam na małym ogniu. Wszystkie składniki zmiksowałam w blenderze. Na końcu doprawiłam szczyptą soli, czarnym pieprzem oraz łyżką naturalnego miodu. Do zupy przygotowałam grzanki. W moździerzu roztarłam bazylię, 2 ząbki czosnku oraz starty ser. Przełożyłam na pieczywo, posypałam serem i zapisałam przez ok. 10 minut. W połączeniu z zupą smakowały idealnie.
 ***
Підготовка: Дрібно нарізаний часник (3 шт.) пересмажила на оливковій олії. Потім додала банку помідорів, ложку маскарпоне і варила доки продукти поєднаються. Опісля додаю свіжі гілочки базиліка і через кілька хвилин вірю на повільному вогні. Всі інгредієнти змішуючи у блендері. В кінці приправила шіпкою солі,чорного перцю і ложкою натурального меду. До супи підготувала сухарики. У ступці розтерла базилік, 2 зубчики часнику та стертим сиром. Поклала на хліб, посипала сиром і запікала впродовж 10 хвилин. У поєднанні  із супом смакували ідеально.
Smakujcie. :-) Смакуйте :-)

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

0 komentarze: