8 grudnia 2015

Por i cukinia. Makaron

Inspirację na makaron zaczerpnęłam będąc u siostry w Kraśniku. Odrobinę go zmodyfikowałam :):) Jedni twierdzą, że to wada, drudzy że zaleta, ale ja nie potrafię gotować ściśle trzymając się przepisu. A wszystko dlatego, że gotuję do smaku i od serca. 
Składniki:
- por;
- cukinia;
- ząbek czosnku;
- makaron;
- masło;
- parmezan;
- sól;
pieprz czarny;
- papryka ostra;
- świeży lubczyk.
Czosnek pokroiłam w talarki i przesmażyłam na maśle. Następnie dodałam cukinię i dusiłam jeszcze przez krótki moment. W tym czasie zajęłam się przygotowałam pora, który pokroiłam wzdłuż na kawałki o długości ok. 6 cm. Wszystkie składniki dusiłam na patelni przez kilka minut. Kolejno dodałam białe półwytrawne wino i gotowałam do chwili jego odparowania. Przyprawiłam solą, czarnym świeżo zmielonym pieprzem oraz ostrą papryką. Na koniec dodałam 2 łyżki śmietany 30% łącząc wszystkie produkty. Zagotowałam sos i podałam z parmezanem i lubczykiem.
Smak oceńcie Wy!

Print Friendly Version of this pageWydrukuj przepis
Podziel się: / / /

Przeczytaj również

2 komentarze: